Biedronka po raz kolejny udowadnia, że potrafi trafiać w potrzeby klientów. W związku ze zbliżającym się dniem Wszystkich Świętych, w poniedziałek sieć wystartowała z dużą akcją promocyjną. W ofercie znalazły się przede wszystkim produkty niezbędne na groby – znicze oraz wkłady parafinowe, a wszystko to w zestawach łączonych z gratisami. Promocje mają limity, więc warto się pospieszyć, szczególnie że akcja obowiązuje tylko z aplikacją lub kartą lojalnościową.
Promocje na Wszystkich Świętych w Biedronce. „10+10 gratis” na wkłady parafinowe robi wrażenie
Z myślą o Wszystkich Świętych Biedronka przygotowała specjalną ofertę na wkłady parafinowe Lumia o wadze 160 g. W ramach promocji „10+10 gratis” można otrzymać aż dwadzieścia sztuk w cenie dziesięciu. To bardzo atrakcyjna propozycja, szczególnie jeśli grobów do odwiedzenia jest kilka. Limit ustalono na 40 sztuk dziennie na jednego klienta – oznacza to, że można skorzystać z promocji dwa razy w ciągu dnia.
Zobacz także:
Żeby skorzystać z promocji, trzeba mieć aktywną kartę Moja Biedronka lub aplikację mobilną sieci. To już standard w przypadku bardziej atrakcyjnych kampanii. Tego typu działania nie tylko wspierają sprzedaż, ale też realnie pozwalają oszczędzić – zwłaszcza przed świętami, które potrafią mocno nadszarpnąć budżet.
Znicze na Wszystkich Świętych w Biedronce. Nawet „4+4 gratis” na wybrane modele
W promocji przed Wszystkimi Świętymi znalazły się również znicze. Klienci Biedronki mogą liczyć na kilka różnych opcji gratisowych. Jedną z ciekawszych jest oferta na znicze z wkładem parafinowym w kształcie serca (110 g), które objęte są akcją „4+4 gratis”. Limit dzienny to szesnaście sztuk na kartę Moja Biedronka, co oznacza, że maksymalnie można zabrać osiem sztuk za darmo.
Nie zabrakło też bardziej klasycznych zniczy z wkładami 180 g, które standardowo kosztują 19,99 zł. Tu obowiązuje formuła „2+2 gratis”, z dziennym limitem ośmiu sztuk na kartę. To świetna okazja dla tych, którzy chcą kupić znicze w większej ilości i uniknąć wydatków na ostatnią chwilę, kiedy ceny mogą szybować w górę.
Wszystkie te promocje obowiązują wyłącznie z użyciem karty lojalnościowej lub aplikacji – bez tego nie da się ich aktywować. Biedronka stawia więc na lojalność i wygodę, a jednocześnie daje klientom szansę na konkretne oszczędności.