Każdego roku mają miejsce premiery nowych perfum. Mimo to wiele z nas przez lata używa tylko kilku, a czasem nawet jednego zapachu, który jest naszym ulubionym. Przykładem takich perfum jest do dziś bardzo popularna pozycja od marki Kenzo – zapach wydany w 1996 roku, który do dziś pozostaje sprzedażowym hitem, jest w ofercie każdej drogerii i zna go na pewno każda z was. Nawet, jeżeli nigdy same ich nie używałyście – ten zapach jest tak charakterystyczny, że od razu byście go rozpoznały. 

Te perfumy są hitem nieprzerwanie od 1996 roku

Perfumy, o których mowa, to Kenzo Jungle L’Elephant, zwane potocznie „słonikiem”, ze względu na charakterystyczny flakon zwieńczony ciężkim, złotym korkiem w kształcie słonia. Miały premierę w 1996 roku, a zaprojektował je Dominique Ropion, francuski mistrz perfumiarstwa. To on stworzył takie klasyki, jak Euphoria (Calvin Klein), Alien (Thierry Mugler) czy La Vie Est Belle (Lancôme). 

Zobacz także:

fot: archiwum prywatne/Story.pl

Jungle L’Elephant to zapach odważny i w pewnym sensie nawet niszowy – próżno szukać na rynku czegoś podobnego. Pomimo tego jest szalenie popularny, choć od premiery minęło prawie 30 lat. Znajdziemy te perfumy w ofercie każdej drogerii, jest dostępny na wielu aukcjach internetowych, a do tego istnieje sporo zamienników wprost inspirowanych tymi perfumami. To tylko pokazuje, że pomimo upływu czasu Kenzo Jungle L’Elephant nadal zachwyca kobiety – a to naprawdę nieczęsto się zdarza, by jakiś zapach przez tyle lat nie wychodził z mody. 

Jak pachnie Kenzo Jungle L’Elephant?

Teraz najważniejsze, czyli – jak właściwie pachnie Kenzo Jungle L’Elephant? Mamy tutaj prawdziwe bogactwo niezwykle wyrazistych, intensywnych i ciężkich nut które sprawiają, że są to jedne z najbardziej intensywnych perfum dla kobiet, jakie są dostępne na rynku.

W nutach głowy znajdziemy mandarynkę, kmin oraz goździk (przyprawę, nie kwiat). W nutach serca jest „eksplozja” intensywnych i bardzo szlachetnych nut. To ylang-ylang (jeden ze składników m.in. kultowych perfum Chanel No. 5), gardenia, heliotrop i mango oraz, co się rzadko zdarza w damskich perfumach, przyprawy: lukrecja, kminek i kardamon. W bazie mamy łagodną wanilię, bursztyn i paczulę, która dodaje zapachowi głębi.

Tym, co od razu zwraca uwagę, jest intensywność i trwałość zapachu. Kenzo Jungle L’Elephant dosłownie wypełnia każde pomieszczenie, a na skórze i ubraniach utrzymuje się od rana do wieczora.  

Jak dla mnie jest to najpiękniejszy zapach jesienno-zimowy, niesamowicie sensualny i kobiecy, ma ogromnego pazura i charakter. Trwałość niesamowita, zbiera masę komplementów. Używam go od 18 lat i nigdy mi się nie znudzi – pisze użytkowniczka tamrysi na łamach KWC. 

Jeżeli chcecie mieć go w swojej kolekcji, mamy dobrą wiadomość. Te perfumy nie tylko są w stałej ofercie każdej drogerii, ale też regularnie pojawiają się na promocjach. Teraz z kodem BLACK możecie kupić ten zapach taniej, w cenie 237,41 zł za flakon o pojemności 100 ml.