Na polskim rynku kosmetycznym można obecnie znaleźć produkty na każdą kieszeń oraz spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów. Teraz okazuje się, że Polacy będą mogli skorzystać z jeszcze szerszej oferty kosmetyków, ponieważ w ostatnim czasie w jednej z galerii handlowych w Warszawie zadebiutowała zupełnie nowa marka z Ukrainy. Czym wyróżnia się drogeria Isei i czy wkrótce stanie się poważnym konkurentem dla Hebe i Rossmanna?

Jakie plany ma właścicielka drogerii Isei?

Drogeria Isei to sieć, która na terenie Ukrainy posiada już ponad 100 sklepów stacjonarnych, a w samej stolicy kraju, Kijowie, znajduje się ich aż 21. Marka ma w swojej ofercie ponad 1 tys. produktów. Pierwsza lokalizacja tej sieci w Polsce znajduje się w warszawskim Centrum Handlowym Targówek. Jak dotąd była znana wyłącznie nielicznym, a na terenie naszego kraju działała wyłącznie jako firma internetowa.

Zobacz także:

Ukraińska marka rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w połowie listopada 2024 roku, a właścicielka sieci, Anush Tovmasyan, podkreśla, że sklep jest odpowiedzią na współczesne wymagania konsumentów. Marka Isei wyróżnia się przede wszystkim dostępnością wielu wysokiej jakości kosmetyków, a oficjalny debiut na polskim rynku kosmetycznym to jedynie początek ekspansji ukraińskiej drogerii.

Właścicielka zapowiada, że tylko do końca 2025 roku zamierza otworzyć w Polsce jeszcze kilka sklepów w innych lokalizacjach i ma nadzieję, że uda się jej to zrealizować. To bowiem otworzyłoby drogę do dalszych sukcesów w Europie, a w przyszłości być może również na arenie międzynarodowej.

Polska stała się pierwszym krajem, w którym rozpoczęliśmy fizyczną ekspansję międzynarodową. (...) Zamierzamy utworzyć sieć kilku sklepów do końca 2025 r., kładąc podwaliny pod model franczyzowy i przyszłe skalowanie w całej Europie - mówi założycielka firmy, Anush Tovmasyan.

Właścicielka ukraińskiej marki Isei zaznacza, że jeśli wszystko zakończy się pomyślnie, drogeria miałaby szansę stać się jedną z popularniejszych marek wybieranych wśród konsumentów w Europie i na świecie.

Jakie produkty oferuje ukraińska drogeria Isei?

Nowa lokalizacja ukraińskiej drogerii Isei w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie znajduje się na powierzchni około 70 m2 i jak dotąd jest to największa placówka w historii sieciówki. Marka posiada w swojej ofercie szeroki i różnorodny asortyment, w tym również popularne i w ostatnich latach coraz częściej stosowane przez Polki kosmetyki azjatyckie.

W ukraińskiej drogerii Isei nie brak także wysokiej jakości produktów premium zarówno do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy, jak i do makijażu. Wśród marek pojawiają się między innymi kultowe Beauty of Joseon, Cosrx, Daeng Gi Meo Ri, Dr.Jart+, Kundal, Lador, Missha, Skin1004, The Ordinary czy Tir Tir, które pochodzą z różnych zakątków świata, tj. z Japonii, Korei Południowej, Hiszpanii, Niemiec, Włoch, Polski, Hiszpanii czy Ukrainy. Właścicielka drogerii podkreśla, że jej celem było przede wszystkim stworzenie miejsca, w którym oprócz standardowej oferty niemal każdej popularnej sieci, można dostać także inne trudno dostępne produkty dla kobiet i mężczyzn.

Drogeria Isei konkurencją dla Hebe i Rossmanna?

Rynek kosmetyczny w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięty, a bogatą ofertę zapewniają w większości jedne z najpopularniejszych drogerii w kraju, czyli Hebe i Rossmann. Marki są niekwestionowanym liderem w branży, ale tuż za nimi można wymienić również inne, równie dobrze zaopatrzone sieci, takie jak SuperPharm, Natura czy w przypadku placówek oferujących więcej produktów premium – Sephora, Douglas oraz Notino. Konkurencja w Polsce jest duża, ale mimo to, właścicielka Anush Tovmasyan widzi na polskim rynku duży potencjał na rozwój drogerii Isei i podkreśla, że jej sklep ma ogromne szanse wyróżnić się na tle innych i pozytywnie zaskoczyć konsumentów swoją szeroką ofertą.