Popularne sieciówki co chwilę prześcigają się w udoskonalaniu swoich usług dla klientów, by zwrócić ich uwagę i jeszcze mocniej zachęcić do robienia zakupów właśnie w wybranej sieci. Nie inaczej jest w przypadku Biedronki, która pod koniec 2025 roku ogłosiła coś, co z pewnością ucieszy wielu klientów. Choć z nowej opcji będą mogli skorzystać wszyscy, program okaże się szczególnie przydatny dla seniorów oraz osób, którym brakuje czasu na porządne zakupy w ciągu tygodnia. Oto, co się zmieni.
Biedronka startuje z współpracą z Uber Eats
Choć zakupy pod same drzwi stają się coraz popularniejsze w Polsce, a firmy chętnie wprowadzają podobne usługi w swoich placówkach, to teraz do gry wchodzi sama Biedronka. Przedstawiciele sieci ogłosili bowiem współpracę z jedną z najpopularniejszych platform dostarczającą jedzenie – Uber Eats. Pomysł ten może zadowolić wielu klientów, zwłaszcza tych starszych oraz „zabieganych”. Dzięki podjętej współpracy Biedronki z platformą Uber Eats klienci sieciówki będą mogli zrobić zakupy bez wychodzenia z domu. Z informacji obu firm wynika, że wszystkie torby z wybranymi produktami zostaną dostarczone pod wskazany adres już nawet w 30 minut.
Zobacz także:
I choć mogłoby się wydawać, że podobne inicjatywy były podejmowane przez inne sieci, to okazuje się, że Biedronka zaskakuje czymś jeszcze. W przypadku realizacji zamówienia u innych dostawców zwykle trzeba zapłacić za poszczególne produkty znacznie drożej niż w sklepie stacjonarnym. Inaczej jest z Uber Eats, ponieważ wszystkie produkty dostępne w aplikacji kosztują tyle samo, co na miejscu.
Najważniejsze dla klientów pozostaje niezmienne – ceny. Produkty dostępne w aplikacji Uber Eats kosztują dokładnie tyle samo, ile w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dzięki temu użytkownicy mogą liczyć na tę samą jakość, świeżość i niskie ceny, z dostawą pod same drzwi, bez żadnych kompromisów - napisano w oficjalnym komunikacie Biedronki.
Które miasta w Polsce mają dostępną tę usługę?
Biedronka i Uber Eats ogłosili, że początkowo nowa usługa będzie dostępna wyłącznie w niektórych miastach w Polsce. Pilotaż trwa już m.in. w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, a do końca 2025 roku wystartuje również w Katowicach. Docelowo współpraca ma objąć znacznie więcej miejscowości w kraju. Przedstawiciele firm wspomnieli również o Łodzi, Gdański, Wrocławiu, Lublinie, Szczecinie, Bydgoszczy, Olsztynie, Białymstoku, Gdyni, Toruniu oraz Rzeszowie.
Do końca 2025 roku do programu zostanie włączonych około 20 sklepów, a wkrótce liczba ta wzrośnie do około 40 placówek w piętnastu największych aglomeracjach (...) - dodano w komunikacie.









